Titlul, oarecum savant, trebuie sa-si aibe radacinile prin vreun alt titlu, de film, unul foarte drag mie, cu simpaticul actor George Clooney, numele real fiind “O Brother, where art thou?” Marea hoinareala apartinind  de fapt unui alt film, tot o comedie, dar frantuzeasca de data asta, cu Bourvil si Louis de Funes.

Prin urmare, satul de-atita tacere asumata, de cirnatii de porc, de slana si costita afumata dintr-o intreaga iarna austera. mi-am luat inima-n dinti si mai mult minat de la spate de colegul de bloguiala, mi-am zis,”hai mai ca n-o fi lata, fa un pas ‘nainte si mai trage o data!”

Si cum cam toti competitorii au trecut intr-o alta sfera (pe-aia cu “lumea de apoi” s-o creada cei din “Imparatia prostilor”, vorba amicului Schopenhauer !) sau au emigrat prin Bulgaria bunaoara, satui de-atita fericire in Romania, mi-am luat inima-n dinti, am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea’ asa!

Sa ne fie intr-un ceas BUN!!

